ETR Informacja w tekście łatwym do czytania

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej Województwa Śląskiego (ROPS)

Czym jest ROPS?

  • ROPS to jednostka organizacyjna województwa śląskiego.

  • Działa w formie jednostki budżetowej.

  • Ma swoją siedzibę w Katowicach.

  • Działa na terenie Województwa Śląskiego.

Czym zajmuje się ROPS?

ROPS pomaga mieszkańcom w sprawach społecznych, takich jak:

  • Pomoc osobom w trudnej sytuacji życiowej.

  • Organizowanie szkoleń dla pracowników pomocy społecznej.

  • Wspieranie rodzin i dzieci, w tym pieczy zastępczej.

  • Przeciwdziałanie przemocy domowej.

  • Monitorowanie problemów społecznych w regionie.

  • Współpraca z organizacjami pozarządowymi i urzędami.

Współpraca ROPS

ROPS działa wspólnie z:

  • Urzędem Marszałkowskim Województwa Śląskiego,

  • administracją rządową i samorządową,

  • organizacjami pozarządowymi,

  • Kościołem Katolickim i innymi związkami wyznaniowymi,

  • osobami prywatnymi.

Kto kieruje ROPS?

  • Dyrektor: Anna Zasada-Chorab

  • Zastępca Dyrektora: Piotr Polok

  • Zastępca Dyrektora: Adrian Staroniek

Godziny przyjęć interesantów

  • Dyrektor i Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów w godzinach pracy ROPS: 7:30 - 15:30.

Kontakt

Adres: ul. Modelarska 10, 40-142 Katowice
Telefon: +48 32 730 68 68
E-mail: kancelaria@rops-katowice.pl
Strona internetowa: rops-katowice.pl


Rejestr zmian
Edycja dokumentu : Poprawa formatowania tekstu
Administrator Systemowy 2025-12-17 13:57:20
Edycja dokumentu : Aktualizacja adresu e-mail
Administrator Systemowy 2025-12-17 13:54:56
Edycja dokumentu : aktualizacja
Krzysztof Rożek 2025-04-02 07:35:06
Edycja dokumentu : aktualizacja
Krzysztof Rożek 2025-03-18 12:44:35
Edycja dokumentu : Aktualizacja danych kontaktowych w treści dokumenu.
Administrator Systemowy 2025-03-12 20:17:22
Edycja dokumentu : Aktualizacja danych kontaktowych w treści dokumenu.
Administrator Systemowy 2025-03-12 20:16:21
Wprowadzenie dokumentu : Wprowadzenie i publikacja tekstu ETR
Administrator Systemowy 2025-03-12 19:56:15

Otwarte dane Pokaż dane